Followers

Tuesday, November 12, 2013

Oh!! Cikgu-cikgi



Sebab ape orang dulu2 belajar cerdik..Tak bebal..yang bebal kepala besi pun boleh lentok jadi menteri sekarang...
Sebab dulu cikgu garang/bekeng/tegas
Kalau kena sound ngan cikgu pun dah rasa mcm nak sorok muka dalam lubang jamban ini kan lagi kene denda... xtaw nak sorok mana muka...

Sebab dulu cikgu garang..
Kalau kena sound ngan cikgu pun dah rasa mcm nak sorok muka dalam lubang jamban ini kan lagi kene denda... xtaw nak sorok mana muka...

Pernah sekali kena denda jalan itik waktu xlulus fizik.. Awk hengat kena jalan dalam makmal jer ker!!! Hotak dia..saya kena pusing satu bangunan makmal kot.. Sebelah bangunan tu kelas.. Satu sekolah menyaksikan hari bersejarah dalam idop..!!! Bila balik umah adik saya lapor kat mak ayh saya yang sy kne jln itik kat skolah..Memang bala btol kalau adik duk satu skolah nie.. Tapi xdek plak mak sy nak back up  siap angkat 'Thumbs up' lagi. hadoo. Silap ari bulan kne tibai lagi ngan bapak sy...Malu giler...

Budak skarang org ganu kata lenjeee/Manja/Lembek
ckit2 balik ngadu kat mak bapak
Jenis mak bapak yg skolah takpe ler.. Selidik dulu asal cikgu tibai anak dia
Kalau kne jenis yang mak bapak terlebey educated.. Siap lar ko cikgu.. Ko tibai  ank aku..aku tibai ko kat court...Hahhaha
Oh..donya3

Ape ler pekdahnya ko saman cikgu
Nak kata cikgu ni golongan yang tak guna ke cmne??
Sekarang bila ade kes cikgu kne saman kat akhbar sy sengeh jer ler...
standard lar rakyat malaysia tak suka cikgu..Biasa benor dgn difficult parents yang suka cari salah cikgu...

Pernah ler masa ngajo dulu
Time temu murni dh jd lumrah mak bapak sound cikgu xreti didik ank.
Paling best pergi serang cikgu.. Giler betol!!!
dear parents,
if your kids fuck up
dont blame others.
you send them to school
ALL FUCT UP
pastu marah kenapa dia create problem kat sekolah.

Aiyoo..Kita nak pandaikan ank2 kita
kne lar ade kerjasama
not poiting fingers.
Kids learn at home first..

Tuduh2 ni memang senang
Ibaratnya ko nak kaya tapi ko salahkan bank negara sebab tak bagi ko duit..
 contoh : Aku tak kaya sebab salah orang tak bagi aku duit..
Bapak bodohnya org berpikiran cmni...

Bawak bersabo ler cikguuu oiii...

No comments:

Post a Comment