Followers

Wednesday, November 13, 2013

Aku Perempuan Keding!!! TQ Mealshake

Kau sudah tahu aku perempuan keding
Pergilah!!
Kau sudah tahu aku perempuan keding
Berambuslah!!!
Kau sudah tahu aku perempuan keding
Jauhlah!!!
Kau sudah tahu aku perempuan keding
Blah lah!!!!

Kau kata aku tak makan
Kau kata aku dibuat orang
Kau kata aku macam2
Kau kata aku giler bayang

Persoalan aku mengapa kau masih disitu??
Persoalan aku mengapa kau masih dekat aku??
Aku yang gila atau kau yang dah nak kaku!!!

kau tau bila aku bencikan sesuatu itu akan aku katakan dengan bahasa yang sepedas-pedasnya
kau tau di setiap kemarahan itu aku hamburkan segala nista
kau tau bila aku benci akan aku katakan terus pada mata itu
kau tau bila aku marah aku akan ludah, aku akan katakan "berambuslah!"


Hari ini aku cuba ubah diri

Dari keding kepada bambam
Itu azam aku setiap tahun
Yang entah bila akan berakhir
KAU APA TAHU!!!!

Hari ini aku cari makan

Aku tibai Mealshake..Aku balun ESP..Aku telan Vitalea
Perkhh...Bulan ni aku naik 2 kg...
Apedehall
Jadi aku pulun lagi utk next order

Hey Kau...

Si mulut Longkang
Hey Kau
Si mulut tongkang
Hay Kau
Si mulut tong dram

Jangan heran jangan pengong

Kalau orang gelar aku ratu 
Ratu sihat Ratu cantik Ratu agama 
Suatu hari nanti..
kohkohkohkoh













No comments:

Post a Comment