Followers

Sunday, November 10, 2013

Cerita Breakfast..


Cik Qaseh tahu lar sekarang dah tengahari
Tapi biarlah nak story gak pasal breakfast...hehhe

Selalu saya breakfast lewat taw..
Kadang pukul 10.30 baru jumpa sarapan pagi.
Al-maklum lar busy kalah PM... :p

Badan selalu jer lemau..
Kerja pun jadi tak bersemangat..
Lepas tu saya puas pikir apa nak buat..
Nak taw apa saya buat??

1. Saya list what i should do today!! Sebelum tidur wajib buat
2. Breakfast paling lewat jam 8.30 pagi.
3.Wajib minum ESP shaklee selepas breakfast
4.Kene selalu set dalam minda perkara2 yang positif

dan banyak lagi lar..

Alhamdulilah berkat kesabaran dan disiplin saya...
Kesihatan pun bertambah baik
Sejak amalkan ESP kan,,kan,,kan
Kulit saya jadi tak kering.. Lembap jer..
Satu lagi bila cuci muka rasa mcm lembut jer kulit muka..
xdek lg dah feeling pegang muka mcm pegang tempurung nyor org ganu kata (Kelapa)
Alhamdulilah..dengan izin Allah..




Bukan nak cakap lar kan..
Hari ni cik Qaseh breakfast Nasi Kerabu
Ma sha Allah sedap berjetak-jetak... tambah pulak dengan ESP tercinta
lagi berjetak-jetak..heheheh
Harga RM1.50 jer... Berbaloi-baloi



Itu jerlah cik Qaseh nak story hari ini...Hehehhe..
Jangan Marah Naa...

Full of love Qaseh Al-Waleed


No comments:

Post a Comment