Followers

Thursday, November 14, 2013

Lelaki Serabai Busuk dan Canggung itu

Hey Lelaki
Kau serabai
Kau busuk 
Kau canggung

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau jaga diri

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau hati-hati bawa hati

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau jangan lupakan ilahi

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau jaga solatmu kerana itu sendi agama

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau jaga diri
untuk aku yang tak pernah kau temui

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku akan tetap menanti
meski kau tak pernah aku jumpai

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku tahu kau gigih jiwanya
meski sering dikeji nista

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Terkadang aku kasihan
entah bagaimana kau mampu bertahan

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
aku menyaksikan jatuh bangunmu
gagah lemahmu
tidur bangkitmu
patah tumbuhmu
dalam setiap mimpiku

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Sambutlah rasa hormatku
dari  seluruh wanita
moga nanti
akan datang hari
kau betul2 aku hargai
sebagai insan bergelar suami

#inicintabudubelacanku

No comments:

Post a Comment