Followers

Wednesday, June 8, 2011

coming soon besday..

haaaa...mcm pelik jew kan dengar tajuk entry aku ni kan
ermmm..aku pun x sangka ada insan yang sudi wat surprise kat aku smpai mcm ni
besday aku pny lambat lg tp dia dah celebrate..
coming soon besday...
hehehhe..terharu giler bila mereka2 wat surprise kay aku smpai cm 2
especially kwan aku sorang ni...
terima kasih lar buat kalian semua..
terima kasih utk kek yg syedap dan cantik serta semua mkanan lain..
tenkiu so much..
xpernah aku rasa penghargaan sedemikian rupa.
 dan pertama kali dlm hdupku smbut coming soon besday..
tanks a lot ....
xdpt nk ucp ngn kata2..
hanya ALLAH yang dpt membalasnya..




inilah kek yang shbt aku belikan utk aku....
tanks a lot..

p/s:Semua orang pasti memerlukankan sahabat sejati, namun tidak semua orang berhasil mendapatkannya. Banyak pula orang yang telah menikmati indahnya persahabatan, namun ada juga yang begitu hancur krn dikhianati sahabatnya.  

No comments:

Post a Comment