Followers

Saturday, June 11, 2011

APA LAGIIII....love each other..

Pre-employment programme is a meaningful programme 4 me..
Even at first time i attend 4 dis prgrm i felt so bored and stress..
after 2 weeks., i try to put all my heart in da class and try 2 enjoy with dat class
and finally i felt that love, felt that friendship is  never ends..
i got a loving friends... SYUKURRR...

TUNJUNG its class name
and MISS carmen is my trainer from deloitte..
APA LAGI...is her trademark..heheheh
Dlm kelas bnyk mengajar aku tentang how to be assertive person, how to work in team, how to communicate, how to speaking very well and how to doing something well and how to dress...
WOW...amazing+wonderful...
bukan setakat itu sahaja malah ia lebih dari itu
ia juga mengajarku tentang persahabatan..tentang respect and professional..
walau hari2 yang ku lalui sngt penat di tmbh dgn terpksa menyiapkan bnyk kerja tp pe yang aku pelajari di program ini sngt bermakna..

and i hope aku dpt apply dlm kehidupan aku lps ni...
sesungguhnya aku menyanyangi kalian semua wahai sahabat2 tunjung...
"love each other" tema kls kita akn sentiasa ku ingat....







p/s: Cinta selalu bertanya pada sahabat 'kenapa dia msh perlukan kau walau dia dh ada aku' jawab sahabat 'sebab aku selalu beri dia kegembiraan di saat kau beri dia kekecewaan'

No comments:

Post a Comment