Followers

Friday, October 5, 2012

Tahajjud cinta Hijab

Kau datang ketika duka
dan bintang bercahaya
tunjukku kejalan syurga
Ku haus ditengah laut
lemas mencari tempat berpaut
Kirimkan aku kekuatan
Tetap pedoman di kesesatan
kusunyi dalam gembira
perit pedih tanggung derita
sungguh aku bukan wali
yang suci dari hina dan benci
Terlalu lama aku mencuba 
terlalu banyak cinta yang kudamba
tiada yang sempurna hanyalah fana
Tuhan, ampuni hambaMU..

Seiring dengan lirik lagu tahujjud cinta diatas.. Mesti anda2 semua xpernah dengar tudung Tahajjud Cinta kan??? Ermm..ni nak promote ckit...sebenarnya tudung tu wujud...x caya???saya dah pun beli n pakai... Sebenarnya tudung 2 ala2 tudung Heliza Helmi...Memandangkan saya minat dan suka sngt style pemakaian heliza helmi ni jd saya pun beli tudung 2 dengan sahabat saya kat Facebook dia di page Cetusan Nurani 
http://www.facebook.com/cetusan.nurani?fref=ts mana yang berminat boleh terus order kat fb dia..Sangat cantik dan tudung2 yang dijual semuanya menutup aurat, labuh dan trendy..Pendek kata sangat menepati gaya muslimah trendy masa kini...  




Kalau nk style yg lebih menarik dh lawa jgn lupa ke page Cetusan Nurani yerk... Chill


1 comment: