Followers

Monday, October 15, 2012

Musim Exam...

Assalamualaikum....
Kenapa entry saya hari ni berkisah "Musim Exam"...
OOpppsss...saya dah pun habis study
tapi yang sedang menghadapi exam adalah students saya...
Ermm...Semalam (Ahad)  last exam bagi paper 3 History Form 4..
Maka belambak2 lah keje saya lepas ni..
Tambahan pula saya bnyk terlibat dengan aktiviti dalam sekolah dan luar sekolah..
Alahai badann bilalah masa nak tanda kertas pelajar...

Ermm...Hari ini saya dah mula menanda Kertas 2 History tingkatan 4 Ibnu Kathir..
Tersenyum sorg2 sy bila tanda kertas budak2 ni..
Ermm..soklan tanya lain dia jawab lain...
Sabor jerlah....
Nak gelak pun ada..nak marah pun ada...
Kalau mood x Ok 2 better stop tnda kertas
takot menjejaskan markah pelajar... (Pheewww.. baiknya cikgu)...
heheheheh...

Alah.. baru tanda ckit dah kecoh lah cikgu ni..

'Ermm..yerlah kan..semua kelas form 4 semua saya yang mengajar..
kalau satu kelas ada 27 org pelajar x dgn 3 kelas x 3 paper..
Hahh..kiralah sendiri yerk...heheheh'

Ape2 pun chaiyook..
 i can do it until lembik....


Baru Form 4...

Wahwahwahwah..... :-(




No comments:

Post a Comment