Followers

Tuesday, October 2, 2012

Epy Ocotber

Dear Ocotber..Please be nice to me...
Hari ini dah 3 Oktober rupanya...
Ermm....Minggu depan semua pelajar tingkatan 3 akan menduduki PMR..
Good luck to u ols...

S.A.Y.A???
Masih meneruskan rutin harian seperti biasa..
bangun seawal 5.45 pagi dan bersiap untuk ke sekolah...
tapi hari keadaan kesihatan agak merosot...
Tak mengapalah..redha dengan ujianNYA..

"Sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa"

Setiap pagi sebelum masuk kekelas saya pasti akan membuka page
'Izinkan aku menikah tanpa pacaran' dan page 'Prof.Dr. Muhaya' sebagai sarapan minda di pagi hari..
Saya hanya insan kerdil yang mencari ilmu untuk mengubah diri dan hidup agar terus menjadi yang terbaik di dunia dan akhirat...

Disini saya ingin berkongsi sedikit pembacaan saya buat kalian semua..semoga berguna buat kita utk bekalan dunia dan akhirat

'hari ini perhatikan cara kita bercakap. Ia menunjukkan emosi yang menunjukkan fikiran kita. Jika positif bersedialah untuk kebahagiaan dunia akhirat'  

No comments:

Post a Comment