Followers

Saturday, September 18, 2010

menYeLidiK smBiL berHibuR...

arI ni aku Baru PulanG dr pulAu Kapas kerana menjalankan sedikit kajIan
utK tesis aku....
agAk peNat tP besT snGt2...
aku dan kawaN2 bereNang menjelaJAh laUtan..
serTa tercamPak di tGh2 laUt yg aku sendiri xtahu berapa kedalamanya
gara2 menaiki banana boat....
nasiB ana terselamat dari tenggelam krn life jacket terbuka semasa terjatuh di tgh2 laut...
huh!!! selepas jatuh aku terus tenggelam dlm keadaan life jacket terbuka....
aku membuka mata yg aku lihat cuma biru+kelabu....
tgn mencari tempat tuk berpaut sebelum aku tenggelam lebih jauh..
nasib sempat berpaut pada seorg teman dan aku dapat terapung ..klu x memg arwah lah.
..Syukur Ya Allah.. Terima kasih juga buat teman ana yg sudi dijadikan tempat berpaut..



teriMa kasIh pada suMer yaNg memBantu aNa dr sEmuA seGi....
-mcNor
-turA
-aidA
-aNa
-daYah

korang memG syOk hbS....

kesiMpuLan yg dPt dibuaT:
KOmeler temAn aNa yg paLing besT yg tiaDa seTAndinG dgN yg Lennnn....
aku PAsti merindUi detiK2 maNis spT inI...

dLm kesunyIan haTi ini,
aku temui kegembirAan ini...
waLaupun Aku taHu..kesemPatan spT itu bLm tentu dpt aku kecaPi diMasa aKn dtg
tp setiAP kaLi aku ingatKan kaLian..
haTi aku pasTi akN gumbIra...
jd..
bLh lah aku kaTA
"kesunyiaN ini..terlaLu indah..."
TeriMa kasIh YA ALLAH....

No comments:

Post a Comment