Followers

Sunday, December 2, 2012

Pesona Terengganu Part 3



Hai u Olss...
Ok untuk entry malam ni saya nak story pasal Pantai Teluk Ketapang.
Pantai ini terletak dekat dengan Lapangan Terbang Kuala Terengganu..
Dulu pantai ini tak ditambak
tapi sekarang dah ditambak..
jadi sape2 yang teringin nak duduk tengah laut pergi jer kat pantai tue..
Boleh mancing, boleh lepas tension boleh lepak2 sambil tengok laut...
Yang pasti nk duk tengah2 laut kena pakai seluat sebab 
anda terpaksa memanjat batu-batu besar
dan perlukan sedikit kemahiran dan yang penting berhati-hati...

Ok..Jom view gambar lak...


Tembok pemisah darat dan laut...


Ni lah tembok batu yang bakal anda2 panjat klu nak tgk pemandangan tengah laut..

Dekat pantai Teluk Ketapang ni awak2 semua boleh menikmati seafood celup tepung yang sedap-sedap...
banyak kedai makan yang disediakan dari makanan tradisional Terengganu hinggalah ke western...


Yummy..sotong celup tepung..My favourite...


Mee Kung Fu jadi pilihan..Lepas makan berkunfu lah kite... hehehe


Kuew teaw Hong Kong...  Yummy3,,...



Ok..tamat cite part 3... Nantikan Part 4 plak ek...
Visit Terengganu 2013

p/s: Kepada teman2 yang mengenali diri ini, bolehlah hubungi saya jika ingin datang ke Terengganu.. Insyaallah jika ada kelapangan saya akan membawa anda mengenali negeri saya yang tercinta ini...:) 

Dedikasi: Terima Kasih kepada photographer saya yang sangat chumillllll.. Tanks a lot...



No comments:

Post a Comment