Followers

Monday, April 11, 2011

Warghhh!!! da nk exam..

pejam celik..pejam celik minggu ni dh minggu last aku sebelum peperiksaan menjelang
pantasnya masa berlalu..
x terasa pun
minggu depan dh start study week..
ermm.....sedar x sedar aku pun dh nk tinggalkan Universiti Malaya
sedar tak sedar ni minggu last bertemu dan beramah mesra ngn kekwn..
 mula2 datang dulu
muka comot jer...
skrg sume dh cun2...
hehehhehe..

sebut minggu last..
minggu ni jugak aku dh nk kne submit tesis aku..
ermmm..alhamdulilah segalanya dh selesai..
tinggal sentuhan terakhir jer lh..
hope sblm minggu ni melabuhkan tirai
aku dpt setelkan semuanya...
bak kata nazemi 'blh setel sumer'..hehehhe
xment tngl lg satu..
ermm..bila ntah nk buat..
insyaALLAH dpt siap...

Bersabarlah wahai hati,
itu semua asam garam perjuangan..
ALLAH sentiasa ada di setiap langkah usahamu...
yang penting
tamatkan pengajian ini dengan hati yang gumbira...
Moga segala doa di perkenankan....

p/s: happiness is like a butterfly the more u chase it the more it will elude u. but if u turn ur attention to other things it will come and sit softly on ur shoulder.. susah itu tarbiyyah.. sabar itu indah..

No comments:

Post a Comment