Followers

Tuesday, March 8, 2011

cuti2 di buMi sarawaK...

Ermm...
tanggal 17 Febuari 2011 aku pergi bercuti di sarawak
bersama beberapa org rakan..
sngt2 menyeronokan..
dh nama kaki jalan pegi mne2 pun mesti seronok kan..
terima kasih pd yang memahami dri especially mama n papa..

menikmati laksa sarawak yg sungguh nyaman..
mee kolok..bubr pedas dan semestinya kek lapis
bnyk gak brg2 yg aku beli dr sarawak...
dan aku dh pos ke rumah...
kat sana jugak makanan basah lbih murah berbanding
di semenanjung malaysia..
bygkan ketan RM5 sekilo..
nyum3...

paling menyeronokan aku di bawa ke SK kmpg Iran..
sblm ni hny tgk kat TV jer
yg dipaparkan tntg keadaan sekolah di malaysia timur
tp kali ni
aku benar2 merasainya..

sngt menyeronokan..
pelajar2 n org kmpg kat sana sume ramah2...
best sngt...

kalau pergi sarawak xlengkap rasanya
kalau x ke rumah pnjg..
rumah pnjg yg aku g 2
sngt pnjg..ade 34 pintu dlm satu rumah pnjg..
di luar nmpk burok jer
tp dlm setiap pintu
perkhh..sngt elegan dan mewah hiasanya...

Sembang2 dengan masyarakat Iban di Niah Sarawak











No comments:

Post a Comment