Followers

Sunday, August 29, 2010

memOry di Titian Kaseh


mg ukhwah yg terbina antara kita akn terus kekal...


Titian kasih menggamit 1001 rasa buat aku...

Adik dayah, eca, aboi, supian dan rmai lg....
mereka sangatlah memerlukan kasih sayang dari insan2 spt kita..
'adik dayah' yang berusia 3 tahun yg sngt rapat dgn aku..
msh terngiang2 panggilan 'kakak'... deQ dayah membuatkan aku rasa amat bersuyukur krn dikurniakan ma dan ayah tercinta...
Sungguh aku terharu melihat kemesraannya dgn aku sdgkn aku bru jer smpai dan blm smpai 1 jam dia dh blh buli aku..hehehehhe
"kakak dayah nk mkn".."kakak dayah nk aiskrim"..kakak biar dayah ajr kakak"..kakak aboi pukul dayah" paling terharu..bila dia kne pukul ngan sapuan dia cari aku dan nangis.... eca plak dtg bwk tisu mtk aku lap bibirnya...pas2 mengadu demam dan sakit kepala..diminta aku basuh kepalanya sbb panas..wargghhhh....ank2 ini bnr2 mahukan perhatian...


dayahhhhh..bucukkk...hehhehe

Memg penat melayan kerenah mereka semua...walaupun begitu aku sngt gembira di titian kasih..
dari kerja dapur hinggalah ke mengasuh..mgkin kepenatan inilah yg mak aku rasa masa dia jg ank2 dia dan mgkin kepenatan 2 jugak yg aku akn rasa bila dh b'rumahtngga nti..hehehhehehe

paling menyedihkan aku..arini, insan yg bergelar 'abah' dikalangan ank2 ini pergi dijemput ilahi ptg td..
xtahan tgk anak2 ini menangis...Aku tahu ank2 ini tabah orgnya.. Redha itu pasti krn setiap yang hidup pasti akan pulang pada penciptaNYA...sama2lah doakan mg arwah abah ditempatkan ditempat orang2 yang beriman...

ikuti xtvtku di Titian Kasih bersama Tee Jay, Fatima dan Dayah...Lynnnn..zassss
 Menanti jenazah arwah "abah"

Dayah sdg seronok membungkus sayur cmpur..heheh
fatima..teejay dan kak dayah bz bungkus telur masin


ikan masin..sodap ni..nsb bek pose..

jemur kain yerk dayah..hehehe



terserlah sifat keibuanya
fatima dan sapuan...
sempatttttt......hehehehhehehe




No comments:

Post a Comment