Followers

Thursday, November 14, 2013

Lelaki Serabai Busuk dan Canggung itu

Hey Lelaki
Kau serabai
Kau busuk 
Kau canggung

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau jaga diri

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau hati-hati bawa hati

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau jangan lupakan ilahi

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau jaga solatmu kerana itu sendi agama

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku minta kau jaga diri
untuk aku yang tak pernah kau temui

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku akan tetap menanti
meski kau tak pernah aku jumpai

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Aku tahu kau gigih jiwanya
meski sering dikeji nista

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Terkadang aku kasihan
entah bagaimana kau mampu bertahan

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
aku menyaksikan jatuh bangunmu
gagah lemahmu
tidur bangkitmu
patah tumbuhmu
dalam setiap mimpiku

Hey lelaki serabai busuk dan canggung
Sambutlah rasa hormatku
dari  seluruh wanita
moga nanti
akan datang hari
kau betul2 aku hargai
sebagai insan bergelar suami

#inicintabudubelacanku

R vs L


Lelaki,
Hal teratas dalam hidup dia adalah 'Respect'

Wanita
Perkara paling utama dalam hidup dia adalah 'Love'

Itu sebablah Allah suruh kita sebagai isteri hormat dan taat suami
selagi tidak melanggar syarak

dan Sebab itu jualah Allah suruh suami cintakan isteri

Nampak tak???

Apa yang Allah suruh itu sungguhlah indah
sebab Allah yang ciptakan kita
jadi Allah lebih tahu dan faham kita lebih dari kita faham diri kita sendiri..

p/s: Sayang Isteri bukan sayang awek Hokeey!!!

#Inicintabudubelacanku

Reunion di Wedding kawan..


Nak jumpa memang payah
Sebab masing-masig punya tanggungjawab
Kalau dah jumpa memang bawak masalah
Sorang-sorang perangai macam ape daaa..

2 November menyaksikan hari bersejarah
Bff aku sudah dikebas orang
Takper aku redha
Sebab laki dia ustaz

Dah nama wedding Bff
Yang busy nak mati pun
Semua amik cuti
Sebab dah tahu
Time wedding lar semua 
pakat nak peluk2 cium2

Barakallahulakuma wabaraka a'laikuma wajama'a bainakuma fikhoir


Kawan sampai mati
Itu satu janji

Fynn Jamal Said

Fynn Jamal Said:

Kita 

Tak

Perlukan

Degree

Untuk

Buat 

Sesuatu

Menjadi 

sesuatu


Mr.Everything


Mr. Everything said::

'Ini bukan soal hidup dan mati

Tapi ini soal pompuan yang aku pilih untuk aku hidup sampai mati'



#cintabudubelacan

Wednesday, November 13, 2013

Caci vs Maki vs Seranah


Mereka tanya
Mengapa aku begini
Jawab aku..
Aku selesa begini
Kau apa peduli???

Mereka tanya
APa kau tak risau
Sama caci maki orang??
Jawab aku
Aku pernah diseranah
Aku bekasan cacian orang
Aku dituduh perosak hubungan...

Biarkan mereka berkata
Aku tak kisah
sebab aku tahu
Aku ada Tuhan
Tuhan Tahu niat aku

Dipersilakan mahu membantai
Selagi Allah sudi sayang aku
Aku KEBAL!!!!

Untukmu si mulut neraka

aku simpan seranahmu dalam liang telinga
dengan harap yang aku gunungkan dari sebutir zarah hati,
semoga diciptakan tuhan suatu hari nanti untuk aku
ambilkan semula dan paksa kau jilat kembali.

aku pegang cacianmu dalam salur kerongkong
dengan mimpi yang aku campingkan dari secebis ngilu,
semoga dikenankan tuhan suatu hari nanti untuk engkau
dapatkan semula dan kunyah setiap satu persatu.

kerana bahasamu yang kau pinjam dari iblis itu,
terlalu indah bunyinya sehinggakan aku mahu sekali
simpankan dan pegangkan sehingga suatu masa
yang kau jilat dan kunyahkan dengan hina.

kerana aku tidak reti untuk mati,
semata2 untuk lidah yang kau sewa dari neraka.


Dan 1 hal yang kau harus ingat
Suatu saat kau bisa berdepan
dengan apa yang telah kau bahasakan


pernah tak bila kau dimaki orang, yang kau sudah tidak mampu lagi utk berbuat apa2, yang kau senyum sahaja dan terbayangkan di suatu hari nanti bila si mulut cacar itu terpaksa menelan semula bahasanya? oh betapa indah hari kebenaran terongkar.

Aku Perempuan Keding!!! TQ Mealshake

Kau sudah tahu aku perempuan keding
Pergilah!!
Kau sudah tahu aku perempuan keding
Berambuslah!!!
Kau sudah tahu aku perempuan keding
Jauhlah!!!
Kau sudah tahu aku perempuan keding
Blah lah!!!!

Kau kata aku tak makan
Kau kata aku dibuat orang
Kau kata aku macam2
Kau kata aku giler bayang

Persoalan aku mengapa kau masih disitu??
Persoalan aku mengapa kau masih dekat aku??
Aku yang gila atau kau yang dah nak kaku!!!

kau tau bila aku bencikan sesuatu itu akan aku katakan dengan bahasa yang sepedas-pedasnya
kau tau di setiap kemarahan itu aku hamburkan segala nista
kau tau bila aku benci akan aku katakan terus pada mata itu
kau tau bila aku marah aku akan ludah, aku akan katakan "berambuslah!"


Hari ini aku cuba ubah diri

Dari keding kepada bambam
Itu azam aku setiap tahun
Yang entah bila akan berakhir
KAU APA TAHU!!!!

Hari ini aku cari makan

Aku tibai Mealshake..Aku balun ESP..Aku telan Vitalea
Perkhh...Bulan ni aku naik 2 kg...
Apedehall
Jadi aku pulun lagi utk next order

Hey Kau...

Si mulut Longkang
Hey Kau
Si mulut tongkang
Hay Kau
Si mulut tong dram

Jangan heran jangan pengong

Kalau orang gelar aku ratu 
Ratu sihat Ratu cantik Ratu agama 
Suatu hari nanti..
kohkohkohkoh